Κυριακή 21 Οκτωβρίου 2012

γιατί πρέπει να αγωνιστώ..



Του συναδέρφου Γιάννη Καλιάτσου
πρέπει να αγωνιστώ για μένα.. για τα χρόνια που ξόδεψα να γίνω γιατρός και τα όνειρα μου που τα γκρεμίζουν μέρα με την ημέρα.
πρέπει να αγωνιστώ για τους ανθρώπους που έρχονται σε μένα ..για τους ανθρώπους που μαζί με όλα τους τα προβλήματα χάνουν και την περίθαλψη τους..
πρέπει να αγωνιστώ γιατί κανένας άλλος δεν θα αγωνιστεί για μένα.. όλοι αυτοί που βρίσκονται ψηλά ξέχασαν εμάς τους ''μικρούς''..
πρέπει να αγωνιστώ για τον πατέρα μου που ''χάθηκε'' νωρίς.. γιατί σαν τον πατέρα μου είναι χιλιάδες που περιμένουν εκεί έξω..
πρέπει να αγωνιστώ για την αξιοπρέπεια μου που την τσαλακώνουν.. που την έκαναν ένα κουρέλι.. δεν θα γίνω ζητιάνος..
πρέπει να αγωνιστώ για σας.. για σας που περιμένετε από τον διπλανό σας πλάτη στα δύσκολα.. μην μου τραβάτε το χαλί κάτω από τα πόδια..
πρέπει να αγωνιστώ γιατί στα δύσκολα φαίνεται ο γενναίος.. είστε πολύ μεγάλοι για να σας γονατίζουν..
πρέπει να αγωνιστώ για αυτό που αισθάνομαι τώρα κλεισμένος σε 4 τοίχους εφημερίας μακριά από όλους και από όλα..
τέλος πρέπει να αγωνιστώ για τα παιδιά μου. αν περάσουν από τις Θερμοπύλες οι βάρβαροι θα τα λιώσουν
θέλω να είμαστε δίπλα και μην φοβάστε τίποτα.. το δίκαιο προσωρινά μόνο χάνει..
μην φοβάστε κανέναν και τίποτα.. είμαι τυχερός που σας έχω..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου